من هیچ وقت نمی تونم مث بابام باشم .... تو میتونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 903
نویسنده : نوری
من هیچ وقت نمی تونم مث بابام باشم .... می دونی چرا ؟
چون وقتی اولین بار زیر ِ ظل ِ آفتاب داشتم کار می کردم
همه ی حقوقم رو واسه خودم خرج کردم ..
طوری خرج کردم انگار همه ی دنیا حول من می چرخه
اما بابام دقیقا واسه من چیزایی رو می خرید
 که خودش اصلا نه قبولش داشت

نه باهاش بچگی کرده بود ... اما واسه دل من می خرید
خیلی سخته پای یه چیزی پول بدی که اصلا قبولش نداری
من نمیتونم مث بابام باشم ...
چون وقتی پسرخاله کوچیکم تو روم وای میسه انگار تموم دنیا منو انکار کرده
همچین بهش چپ نگاه می کنم که تا جا دارم خالی شم ...
ولی وقتی اولین بار تو رو پدرم وایسادم زد پشتم و با خنده گفت
ایشالله که بتونی تو روی همه به همین قدرت وایسی ........
من نمیذارم کسی به خواننده ی مورد علاقم توهین کنه ...
اون وقت وقتی بچه بودم ، تنها نوار مورد علاقش که داریوش بود
و نوار قصه پر کردم

اونم خندید ، هیچ چی نگفت .............
من نمیتونم مث اون باشم ... چون اون ترکش زیر ِ چشمشه ...
اما هیچ وقت صداش در نمیاد ...
ولی من آزادی نداشتمو از همه ی دنیا طلب می کنم ........
ببین ...
این دو دوتا چار تا ها جواب نمیده ......
رویای بالا رفتن یه دختر کوچولو هم از سر و کولت ، از تو پدر نمیسازه ....
ما همون نسلی هستیم ....
که پیکای مشروبمون رو به سلامتی سرباز و رفیق و وطن بالا می ریم
بابامون هم تیرش رو خورد هم رفاقتشو کرد هم پای وطنش مو سفید کرد
حق داره خندش تلخ باشه وقتی تو فقط فکر می کنی مــــــــــــــرد
مال دنیای قیصر و داش آکل ِ
.
.
جدی دلم می خواد پیش خیلی ها باشم که پدرشون نیست ...
اونا قدر یه چیزایی رو میدونن ... که من اصلا تو بــــــــــاغش نیستم ....
اونا حرف دارند... خیلی .... شمع دارند .......خیلـــــــــــــــی
...بهشت زهرا دارند .... خیلی ......
ما پدر داریم .... یادش نیستیم ... بالا سرمونه ، کوچیکش می کنیم ....
کوتاهم که میاد فکر می کنیم زورمون زیاده
.
.
یه چیزی هم بگم ختم کلام ....
اگه قراره فقط یه روز هواشو داشته باشیم بهتره کل امروز رو بخوابیم
یا بریم تو جاده شمال .....
چیز قشنگی نیست یه روز پدرتو به عرش ببری ...
فرداش یادت نباشه که با مغز بیاد زمین .........................................




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com